.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح اولین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور درگیلان
به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نخستین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور روز شنبه در گیلان افتتاح شد. به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایثار، رئیس سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان هدف از برپائی این نمایشگاه را ارایه استعدادها

به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نخستین نمایشگاه هنرمندان جانباز کشور در گیلان افتتاح شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ایثار، رئیس سازمان بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان هدف از برپائی این نمایشگاه  را ارایه استعدادها و  توانمندی های عزیزان ایثارگر وآشنائی مردم با خلاقیت وابتکار و هنر آنان  عنوان کرد.

مهندس جعفر زاده افزود: برادرانی که تا دیروز در سنگر جبهه های حق علیه باطل  مردانه از کیان اسلام و انقلاب از جان خود مایه گذاشته و از آرمانهای امام راحل دفاع می کردند امروز در سنگری دیگر باعث سربلندی و افتخار کشور هستند.

وی تاکید کرد: این عزیزان درسنگر امروز با خلق آثار وابتکار ونوآوری درهنر واندیشه باعث ایجاد محیطی سالم، آموزنده، هنری ودل انگیز شده اند.

نمایشگاه  هنرمندان جانباز کشور شامل نقاشی ؛ خوشنویسی؛ منبت کاری ؛ عکاسی و دیگر آثار فرهنگی و هنری  است و ازامروز تا 22 بهمن ماه جاری  درسالن فرهنگی هنری خاتم الانبیاء رشت جهت بازدید علاقمندان دایر می باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.636 seconds.